funny playback with bon jovi



först och främst vill jag citera en av kommentarerna till videon: "this is what can happen if a singer always sings live, he just doesn't know how to sing with playback". det vill jag verkligen hålla med om! haha, å, jag älskar jon. han kan verkligen ta det med glimten i ögat. kan ni själva tänka er vad jobbigt att behöva mima igenom hela låten när alla vet att han inte sjunger live? och jag älskar hur richie och alec skrattar ihjäl sig i bakgrunden. jag tycker det är så jävla roligt att se hur dom kan skratta både åt och med varandra.

bon jovi i mitt hjärta

Kommentarer
Postat av: green coffee Weight loss

I don't even know how I ended up here, but I thought this post was good. I don't know who you are but definitely
you are going to a famous blogger if you
are not already ;) Cheers!

2013-02-22 @ 11:27:20
URL: http://www.youtube.com/watch?v=kKVyD0LBZNs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0